Snorigt x2


2011-05-24 @ 11:27:20
Snorigt värre va de här. Efter en hyfsad natt med lite sovmorgon så upptäcktes de att även Leila blivit förkyld. Hon hann bara vara ifrån snorandet ett par tre dagar sedan kom de tillbaka igen :(
något som dock är positivt är ju ändå att elliott är feberfri- det tackar vi för! Då får han nog allt gå till dagis imorn så han får leka o busa av sig,De behöver han.

kan ju för övrigt tala om att jag i barna varit på ica o handlat nu på förmiddagen. Som vanligt på tisdagarna så kryllar det av pensionärer som typ tar noll hänsyn till folk med barnvagn / kyndvagn med bilstol på!
Folk ställer sig o småpratar i flockar mitt i gångarna så man inte kommer förbi. Man får typ stå bakom dom o harkla o säga "ursäkta mig" typ en miljon gånger på en kvart innan de fattar att de står ivägen!
Nu vill ja inte dra alla över en o samma kant, men många av pensionärerna är faktiskt såna här i byn.

Imorn är de dags för BVC besök o sprutor för leilas del. Misstänker dock att de inte blir några sprutor eftersom hon är förkyld. Men lite vägnings o mätning får de allt bli ändå. Var ju över en månad sen sist!

Nähä, nu ska jag passa på o busa med min stora kille medan lillan ännu sover! Vi hörs !






Kommentarer
Postat av: Malin

Asså gamla och handla på förmiddagen e värst! Dom tror dom äger hela affären då. Knuffas o har sig och tar ingen hänsyn alls.

Ja de e nog bäst du frågar han:)

kram

2011-05-24 @ 13:57:03
URL: http://malinjljung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback