BVFA?


2011-11-01 @ 20:34:00
När vi kollade på barnprogrammen nu ikväll. (minns inte vilken serie eller vilken kanal) så pratade figurerna om BVFA. Själv hade jag aldrig hört det förut- och fattade inte först. Men sedan sa de bästa vän för alltid! Det är värst vad mkt avancerat de små får lära sig på tvn numera. Var skillnad för när det bara var björnes magasin som gällde minnsann ;)

Och då slog det mig- när man var ung hade man kompisar som kanske rentutav var ens bästa kompisar. Numera har jag bara en sådan- Andreas. Han är inte bara min sambo och livskamrat, käresta, han är faktiskt min bäste vän också!

Sedan har man väl bara några flyktiga kompisar sådär för övrigt. Har faktiskt inte träffat/umgåtts med vänner på läääänge!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback