Ett kalas avklarat.


2011-11-24 @ 20:39:47
Då var det första kalaset av 3 avklarat =) Känns skönt.

Vi har ätit frallor med tillbehör- och efter det blev det hemmabakad prinsesstårta (som jag gjort såklart ;) o kaffe. Sen var alla mätta och belåtna!

Elliott sken upp som en sol och började hoppa direkt när kusin O kom hit- han brukar bli alldeles till sig när det kommer barn hit och leker med honom =) Elliott däckade nästan direkt i sin säng-det är jobbigt att leka massor =)

Andreas fick lite verktyg i present och en whiskeyflaska. Själv fick jag presentkort på h&m och sedan en jättefin lykta och ljus =)

Tack för en mysig kväll A's släkt <3

På lördag kör vi ett nytt kalas- då kommer min släkt och firar A och mig. Jag fyller ju inte riktigt än.. men ibland får man slå ihop det. annars hade vi fått ha kalas för jämnan ju ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback