Fredag- äntligen


2011-11-25 @ 08:43:24

Godmorgon i stugorna

Snart dags för ännu en dagislämning. Sedan bär det av till Ica- eller citygross (har inte bestämt mig ännu) för att handla inför helgen.

Ska ju göra smörgåstårtor till morgondagens kalas o då hår det ju åt en del ingredienser ;) sedan ska jag även göra några marängbottnar!

Full rulle idag med andra ord- kommer bara säga svisch så är denna dagen slut med.

Önskar er en trevlig förmiddag!

En bild på en fin blomma jag fick av svärmor/svärfar och på ljuslyktan jag fick av svågerns familj <3







Kommentarer
Postat av: Framtiden är vår - Ann-Sofie mamma till Isak

Jag ska bo hos Sandra Skoog. =)

Kramar!

2011-11-25 @ 14:12:09
URL: http://www.sojkasframtid.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback