Lite bestyr


2011-11-10 @ 13:25:23

 

här ser ni lite av vad denna mamman pysslat med idag ;)

 

Denna dagen har verkligen gått jättefort känns det som. Vi var ju och hämtade barnens farmor efter vi lämnat elliott på dagis. Vi var nog inne i Mjölby vid tjugo i 10 och sedan var vi hemma en timma senare igen.

Då satte vi igång att damma och sedan dammsuga- till Leilas förtjusning. Hon släppte inte den där dammsugaren ur sikte ens en sekund sålänge den var framme. När dammsugningen var klar så var hon trött. Så lade ut henne i vagnen och fick då i lugn och ro torka av alla golven och städa iordning toaletterna.

När hon sedan vaknade 40 minuter senare hade jag hunnit med allt jag skulle. Då fick hon lite lunch och sedan var det bara för denna mamman att börja slå in ALLA tradera paket som jag tänkt skicka iväg idag.

Nu är jag äntligen klar och snart är det ju dags att hämta Elliott på dagis- så bäst att vi klär på oss och åker till ICA först så alla paket kommer iväg!

Gud så skönt det är att ha allt man ville få gjort gjort nu!

Hur mår ni idag kära läsare?

 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback