Myspys


2011-11-21 @ 13:26:54

Här sitter vi- mamman och sonen och myser lite i soffan medan lillan fortfarande sover.

Pappan var hemma på lunch förut- gjorde Köttfärslimpa idag..det var gott. Var ju evigheter sen man åt det :)

Tänkte baka en tårtbotten och lägga in i frysen så man bara kan ta upp o garnera sen när det är kalas. Blir väl lite fika på onsdag eller torsdag kväll för att fira A och mig. A fyller imorn, jag fyller ju inte förrän den 5:e men det känns ju smidigare att slå ihop det!

Sen på lördag kväll kommer det bli lite kalas igen- tror jag ska göra smörgåstårta o bjuda på. Men kan man servera prinsesstårta efter det eller blir det tårta på tårta? Kanske ska satsa på nån efterrätt istället?

Tipsa mig gärna ;)








Kommentarer
Postat av: Amanda

Klart man kan äta tårta på tårta!

2011-11-21 @ 14:11:02
URL: http://glantan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback