Rabatt hos houseofhedda till mina kära läsare <3


2011-11-22 @ 11:21:55
Nu när det snart är dags för 1:a advent så är det ju dags att ställa fram ljusstakar/julstjärnorna igen. Kanske är det några av er som behöver köpa ny?? Eller kanske är det så att ni har en del julklappar att köpa?

Ljusstake Lyra vit i gruppen LJUS & LAMPOR / LjusstakarKandelabrar hos HouseofHedda.com (StarLjusstakeLyraVit )

jag är lite smått förälskad i denna fina ljusstake, lyra vit som finns att köpa hos houseofhedda.se

 

Spegel Sessa - vit i gruppen FÖRVARING / Blandat till Hemmets Ordning hos HouseofHedda.com (HacSpegelSessaVit)Kakfat med kakor - rosa i gruppen BABY & BARNAVDELNINGEN / Leksaker hos HouseofHedda.com (ImagKakfatRosa)

julklappstips till den lilla prinsessan i huset?

Just nu- och ända fram tills slutet av januari får ni - mina kära läsare 10 % rabatt hos dom om ni anger rabattkoden EMLISCH10

 

 

 









Kommentarer
Postat av: ☆ Fru Eriksson

Waooo,så fint & den ljusstaken var jätteläcker ♥...

Jag har köpt en Ny iår en Nusnäs med hjärta :)

/Kram

2011-11-22 @ 15:26:31
URL: http://frunsblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback