Äntligen fredag


2011-10-28 @ 06:57:51

Fredag- och idag kommer jag tyvärr behöva socker för att hålla mig vaken o glad känns det som :( leilonen har varit allt annat än medgörlig- som vanligt.

Idag ska pappa A iväg till Öland inom jobbet så det blir ensam mys med barnen hela eftermiddagen/kvällen/natten och största delen av morgondagen. Undrar vad vi ska hitta på så det inte klättras på väggarna?

Nähä- bäst att vi flickor tar och går upp nu då. Ligga i sängen o dra sig länge är inget bra

godmorgon alla







Kommentarer
Postat av: johanna med tyra o otto

Tack:)



Ja nästan samma nu, hur många kilo vill du gå ner?



heja heja dig:)

2011-10-28 @ 11:16:24
URL: http://tvamanaderkvar.blogg.se/
Postat av: johanna med tyra o otto

det låter kanske lagom, du är så duktig som kämpar och vet vad du vill.¨



jag är ett par kilo ifrån där jag var när jag träffade T men kroppen är inte direkt densamma efter två barn, som du vet haha...



låter som en bra ide med lite fikagäster, mysigt.

2011-10-28 @ 11:49:53
URL: http://tvamanaderkvar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback