Att lägga sig eller inte- det är frågan?


2011-10-28 @ 21:47:53
Sitter här och känner hur det börjar klia i ögonen. Egentligen borde jag gå och lägga mig i sängen nu. Vet ju med största säkerhet ett det nog blir 2 leilamatningar fram tills det är dags för gröten imorn bitti runt 8-tiden...sen kommer elliott att vakna och vilja komma in till mig under nattens gång-för det brukar han ju =) Det gör mig inget- för jag tycker det är så mysigt o ha honom bredvid sig när man är lite frusen. Sen kommer lillan att vakna tidigt tiidigt imorn bitti (3-4 tiden) och ha svårt att komma till ro och somna om.

Brukar alltid lägga mig i elliotts säng med henne då- eftersom elliott nästan alltid smitit in till våran säng o lagt sig under natten. Det är ju onödigt att ta med sig henne och störa killarna när de sover.

Men hur ska jag göra när hon är sådär svårsövd tiiidigt imorn bitti? för elliott lär ju vakna och vara rädd och ledsen om han ligger i våra sängar helt själv. Och leila kommer ju att väcka honom med sitt babblande och fejande om jag tar in henne till oss.

snacka om i-landsproblem va ;) Tycker det är svårt o veta hur man ska göra när det inte blir som de brukar ju..haha!

jaja..Vii får hålla tummarna stenhårt för att de sover som stockar inatt helt enkelt ;)

Bäst o lägga sig nu så man hinner sova lite innan de börjar ;)


Imorn är det lördag...WIIIIE! funderar på om vi ska ta och köra några vändor med skräp imorn och överraska pappa A med att ha de rent o snyggt i grovéntren tills han kommer hem på eftermiddagen!

godnatt kära läsare , hörs imorn<3






Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie Sojka-mamma till Isak

I helgen tar jag det bara lugnt. :) Dricker julmust ;) Ah just det, jag ska ju till Varning för barn mässan i helgen! :)

Kram!

2011-10-28 @ 22:31:35
URL: http://www.sojkasframtid.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback