Bakning pågår


2011-10-12 @ 20:20:24
Ikväll fick jag för mig att jag skulle baka lite grann. Vart så hilmans sugen på att göra lite scones- och vad åkte på då om inte det nya spöket laban förklädet från lilla spöket laban shop.

Så himlans härlig kvalitét det är på det- gjort i riktigt fint linne. Me like a lot! Och det roliga är ju ändå att både jag och A kan ha det- så nu är det bäst att han sätter igång och är i köket lite han med;)



Leilorna var självklart tvungna o vara med. Våran Leila i hörnet på golvet- och Leilas bakbok a piece of cake användes självklart till sconesen.

Ni vet väl att ni kan vara med och tävla om exakt samma förkläde, en spöket laban ryggsäck, eller en spöket laban pusselbok här i bloggen?
klicka här för att vara med och tävla.






Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie-Mamma till Isak

Vad duktig du är! :)



Kram!

2011-10-15 @ 10:30:56
URL: http://www.sojkasframtid.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback