cb kids


2011-10-15 @ 17:14:28
Igår var vi iväg till skoaffären här i bynn för att köpa såna där braiga sulman allväderstövlar som Elliott haft två säsonger förut. Men när vi kom dit så fanns de såklart inte i hans storlek. Hon sade att hon nog skulle få hem i början av veckan- men jag tyckte det lät lite tveksamt.

När vi kom hem så öppnade jag iaf datorn och hittade exakt likadana på nätet- fast 70 kronor billgare och hos underbara cb kids. Gissa om jag vart glad när de hade strl 25 hemma? =)


Sulman gummistövel Neon svart stl 20-38

Dessutom så får man 15% rabatt på alla ordinarie priser hos dom om man gillar dom på facebook =) Så istället för att betala 395:- i skoaffären här hemma (och 380 kr med frakt inräknat hos cb kids) så blev priset endast 331 :-  med rabatten =)

Det tycker jag är ett kanonpris och då vet man ju att man får stövlarna med!

och vet ni vad? just nu i helgen så är det fraktfritt på allt förutom just stövlar. Så kika in här och skynda fynda!






Kommentarer
Postat av: Alfva - i preggoland!

Men ÅH! Älskar ju de stövlarna - de är verkligen klockrena. Synd bara att de aldrig finns att få tag i, jag tycker jag har scannat nätet - men nu vet jag till nästa år! ;)

Tror knappt vi använde de riktiga vinterskorna förra året eftersom de där var så himla bra!

2011-10-16 @ 19:49:35
URL: http://alfvan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback