Ett äventyr för oss själva.


2011-10-07 @ 21:39:07
Imorgon kväll ska sambon och jag iväg på lite äventyr. Vi ska nämligen åka in till Jönköping och först äta på Jensen's Bofhus och sedan gå på bio. Har köpt biljetter till  den nya filmen Abduction- hoppas den är bra!

Hihi, en ursäkt till att klä upp sig lite och använda lite smink (använder ju bara mascara till vardags)..det händer inte ofta att man gör det ju!

Ni behöver inte oroa er för barnen- deras moster Elinor kommer hit och tar hand om dom imorgon. Känner jag Elliott rätt så kommer han inte vilja gå och lägga sig imorn bara för att han har besök av henne..hihi!

ska bli såå skönt att komma iväg bara vi två o koppla av och ta det lugnt en liten stund! skönast hade ju varit att vara barnfria och få sova en natts ordentlig sömn utan barn. Men eftersom Leila är så strulig som hon är om nätterna så vill jag inte att nån krake ska behöva vara med om det...

Vad ska ni göra i helgen?






Kommentarer
Postat av: Louise&Isabella + bebis i magen- BF 24 januari

Jag var ute med tjejgänget igår! Kom i säng alldeles för sent så känner mig helt bakis idag. 4 timmars sömn är inte riktigt min grej och daniel jobbar idag så jag var så illa tvungen att gå upp med bella. Men kul var det!!

2011-10-08 @ 09:45:38
URL: http://bebbekarlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback