göra sig iordning och fest.


2011-10-22 @ 14:27:27
Ikväll är det dags för 40-års fest för en "släkting". Ska alldeles strax ta och duscha av mig lite är tanken och se om jag kan ha det jag hade tänkt ha på mig. Blir nog klänningen jag hade till mammabloggkryssningen- funkar de tror ni?

Sen ska jag till sis så hon kan locka mitt hår lite, sen ska den andra systern få sminka mig- hon har nämligen köpt nåt nytt puder som är sååå bra enligt henne så nu ska hon försöka övertyga mig att det är värt de 2-300 kronorna hon lagt på det. hjälp- tänk om jag tycker så bra om de så jag måste köpa?

Vid fem blir det lite förfest- innan dess blir det nog lite förfest innan förfesten med flickorna med ;)

halv 7 är det sedan dags att infinna sig på 40-årfesten!


önskar er alla en trevlig lördag!

(kanske kommer upp nån bild under eftermiddagen/kvällen)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback