Lugn kväll.


2011-10-01 @ 19:54:03
Sitter i en soffa och myser med Johnny English på i bakgrunden. Båda barnen sover för tillfället. Leila fick ligga kvar hos mig i soffan och mysa en bra stund eftersom det var gosigt och pippligt- krakens feber hade stigit till 38,5 förut =(  När hon somnat så bar jag in henne till hennes säng.

Var iväg en sväng till Vadstena förut idag med mamma o systrar- det var oktoberfest där idag. Ja, nu vet jag vad ni tänker på- en sådan där stor maffig ölfest med tält och grejer- men så var inte fallet här. Butikerna hade öppet till 15 istället och så hade de lite erbjudanden. Fann inte ett enda öltält inte ;)

När jag kom hem så var lillan trött så lade ut henne i vagnen en stund o passade på att ta igen lite förlorad tid med Elliott.  SEdan har det varit lite fika här och massa bus som vanligt.

A åkte iväg till vättervallen strax innan sju; hans lag skulle ha lagfest därnere ikväll. Så det är verkligen lugnt o skönt här hemma nu!

Nu hoppas jag på att Leila sover gott inatt- och att hon slipper febern imorn.

Ska ta och kika runt lite grann nu,

Ha en trevlig lördagskväll!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback