Mitt favvo iphoneskal


2011-10-04 @ 20:14:16
Om jag skulle få välja ett iphoneskal som jag skulle vilja köpa just nu så skulle det vara detta




(hollywood bling 2.0)

Detta skalet kommer från MrGizmo. Just nu pågår det ju en tävling här i bloggen där man kan vara med och tävla om ett valfritt iphoneskal från just MrGizmo. Så har du inte varit  med och tävlat ännu så tycker jag att det är hög tid nu.. Alla med blogg eller facebook kan vara med!

Tävlingen avslutas nämligen nu på torsdag 6/10

Tävlingen hittar du här






Kommentarer
Postat av: johanna med tyra o otto

Jag ska nog behålla jackan, ska prova den igen idag:)



ja foten är någorlunda bra igen:)



kram

2011-10-05 @ 07:14:21
URL: http://tvamanaderkvar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback