Pustar ut!


2011-10-20 @ 11:52:37
Sedan vi lämnade Elliott på dagis i morse har det verkligen gått i ett! Först blev det en promenad i en timma. Sedan när vi kom hem så satte jag igång att damma. Nu har jag hunnit med att dammsuga och torka golven med medan leilan legat och sovit i sin vagn.

Så nu när hon fortfarande ligger och sover och det mesta av städningen är klar så passar jag på att sitta här framför datorn och pusta ut lite grann! Jäsikens va fort det går bara man är igång med städningen iaf =) Så skönt när det är gjort oxå!!

Nu tänkte jag gå in i min tävlingsblogg och se om jag kan lägga upp lite nya tävlingar =)






Kommentarer
Postat av: Sara - mamma till Hugo

Jag behöver också dammsuga, men vi missade att dammsugaren stod vid kaminen häromdagen så vi lyckades smälta slangen. Nu har vi beställt en ny, men får den inte förrän i mitten av nästa vecka. Surt!

2011-10-20 @ 20:01:51
URL: http://borderkillarna.blogspot.com
Postat av: Anonym

2011-10-20 @ 22:03:02
Postat av: Bea

Sover inte du när tjejen sover? Förstår inte hur du orkar vara igång hela dagen när du inte får sova på natten. Jag måste ta mig en liten lur under lilltösens sovpass, annars fungerar jag inte resten av dagen.

2011-10-20 @ 22:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback