Pustat ut


2011-10-26 @ 19:52:33

Efter en riktigt snabb powerwalk i regnet har det avnjutits en god kvällsmat med trevligt sällskap och gott bröd, ost, köttbullar, räkor, saltgurka..och mycket mer därtill.

Skönt att komma hemifrån en stund o att slippa tänka på i fixa kvällsmat hemma ;)

Jag nästan sprang mig igenom promenaden- är sjukt rädd för att gå själv i mörkret och skrämmer upp mig själv för minsta lilla. Så ni kan ju förstå att det blev tusen gånger värre med regnet med!

Nu väntar lite chill i en kant av soffan innan det är dags att bege sig hemåt.








Kommentarer
Postat av: Carolina

Haha.. jag är PRECIS likadan när jag går själv i mörker!! Jag hatar det!!

2011-10-26 @ 21:24:59
URL: http://bluppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback