skit rentut sagt!


2011-10-18 @ 15:40:06
Tycker det bara är skit med blogg.se appen emellanåt! som idag när vi kom hem skulle jag slänga upp ett snabbt inlägg med iphonen på vad vi gjort med några bilder..nää då gick det inte att ladda upp bilderna!

Ibland funkar det så bra så man själv blir chokad- men ibland funkar det inte alls och då blir man såå irriterad eftersom man lagt ner tiden på att göra inlägget oxå!!

så jag tänkte jag skulle gå in på blogg.se på safari och kopierade allt jag hade skrivit och skulle klistra in det. Då hade jag råkat radera allt jag skrivit förutom ett ord och kopierat det istället...blir man trött eller trött??

nää fy vad jag låter negativ,

skyller på vädert och kass sömn!

kramar








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback