Söndag


2011-10-23 @ 13:18:13
Gud så trevligt det var på 40-årsfesten igår =) Det var så kul o träffa alla släktingar, det bjöds på god mat och många goda skratt. Fick bland annat 3 olika sorters jättegott hembakat bröd,kallskuren fläskytterfilé, kyckling, potatissallad, jättegod pastaröra och mkt mer.

Tyvärr vart denna mamman så trött och fick huvudvärk under kvällens gång. Och med tanke på att man mest satt still så var det faktiskt nästan så jag somnade till ett par gånger. Så strax innan 12 tackade jag för mig och begav mig hemåt.

Tack för en superkväll!

Nu sitter jag här o äter en liten smörgås, Leila sover och Elliott busar på som vanligt. Om en stund ska vi bege oss uppåt Omberg för lite mys och fika i skogen..ska bli kul =)

Återkommer senare under dagen, hoppas alla haft en trevlig helg !







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback