sova sova


2011-10-14 @ 21:45:08
Det var en kille som blev riktigt trött här efter maten förut. Han satt och åt pizza i typ 40 minuter. HAn är en sådan kille som äter ganska långsamt av sig fast han åt rätt mkt med- 1/3 av en sån där stor pizza..hihi!

Efter han ätit klart så fick han sina tänder borstade och pyjamasen åkte på. Sen var det bara att leta upp filten och nalle puh och gå in till sängen. Var inga protester där inte!

Gud så han har pratat om våran myskväll under dagen. I morse satt han till och med här i soffan o berättade för mig att pappa skulle vara borta ikväll och att vi skulle baka pizza. Han hade till och med delat med sig av detta till fröken på dagis- gullungen min. =)

Det blev även en hel del mys och gos här ikväll efter lillasyster somnat gott. Det är inte ofta det finns tid till att ha honom i knäet och sitta o sniffa honom i håret och pilla lite i det oxå. OCh det är inte ofta som Elliott får sitta i mammas knä och pilla henne under hakan och hålla fast henne med armen =)

Nu ska jag nog faktiskt ta och gå och lägga mig. Har eldat för fullt här ikväll- så nu är man trött bara för att det är såå varmt istället!

Godnatt kära läsare- vi hörs imorgon!






Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej igen! Såg att du var med och tävlade i min tävling med Barnkalaset. Dessvärre är det ett TEMA du ska välja! Man kan vinna ett valfritt kalaspaket med tallrikar, muggar och servetter!!! Så gör ett nytt inlägg om du vill vara med!

Kram!

2011-10-14 @ 22:02:49
URL: http://otjejen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback