Svar på en fråga =)


2011-10-10 @ 19:51:10

Fick ju en ganska intressant fråga förut som jag tänkte svara på som ett inlägg ifall det är fler av er som undrar hur jag gör =)

Svar: De flesta bilderna jag tar är vardagsbilder eller så kallade ögonblicksbilder- och då har jag oftast inte systemkameran i närheten utan iphonen åker fram.

På min iphone har jag laddat ner en app som heter snapbucket där det finns massa olika ramar och andra effekter man kan ge sina bilder. Så om du har en iphone så rekommenderar jag er starkt att ladda ner den appen om ni vill piffa till era bilder lite extra!

Alltid skoj med frågor- så är de nån som vill veta nåt mer så tycker jag att ni ska fråga på =)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback