Tar bort designen


2011-10-11 @ 11:41:09

Alldeles strax kommer jag att ta bort min design helt och ersätta den med en standardmall och radera allt som står i kodmallarna.

Sedan ska en ny design börja byggas upp- ni får ha tålamod med att det kanske tar några dagar innan allt är klart. Hoppas ni kan kommentera/ skicka mail ([email protected]) och berätta för mig om scriptet är kvar eller inte sen när allt tagits bort :)

Allt för er kära läsare- det är ju en
Fördel om man har en blogg som går att läsa ;)







Kommentarer
Postat av: Louise&Isabella

Ett tips är att göra som hon som gjorde min sist. Att skapa en ny blogg där du bara fixar designen. Sen när du är nöjd och så så bara kopierar du in allt i din riktiga blogg! Så slipper det bli så kladdigt under tiden!!

2011-10-11 @ 12:56:31
URL: http://bebbekarlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback