Godmorgon fredag!


2011-09-16 @ 07:52:59
Och vilken härlig dag det är. Fredagen är nog den bästa dagen på hela veckan när man vet att man har hela helgen framför sig.

Just nu är det typ 8 grader ute- men de måste varit riktigt kallt inatt eftersom det var kondens på hörnet av köksfönstret!

Har lite dåligt samvete o känner mig lite stressad över att de börjat bli kallare. Har ju ingen overall till Leila. Och inte till Elliott heller för den delen! Och vantar o mössa till den lilla är de dåligt med också.

Nä, jag får helt enkelt ta mig en tur uppe på vinden sen för o se vad som är sparat efter Elliott. Han föddes ju också i december så ;) tror inte de finns så mkt sparat dock! Har för mig vi fick låna overaller av SIS!

Nog om det, nu blir det lite frulle för Leilas del.

Photobucket Pictures, Images and Photos
Elliott sitter denna morgon och myser under täcket framför bärgarn. Han skulle prompt äta samma som mamman; flingor!

Godmorgon allihopa!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback