Shoppingen


2011-09-28 @ 19:48:08

Eftersom det blev nåt fel med förra inlägget som jag skrev för 1 1/2 timma sen så lade jag upp det nyss.

Så här blir det nu lite tårta på tårta om shoppingen. Det köptes: en klänning till Leila, en bodysuit till Leila, mössa, fuskpolo, hello kitty vantar och tunna vantar till Leila.

Som ni ser så blev det bara grejer till Leila, men det fanns ingen vettig overall och ingen vettig jacka heller för den delen. Så han fick nöja sig med en bärgarn bil- och den blev han superglad över så :)

Synd att de där fusk uggsen från h&m som jag hade tänkt till Leila inte fanns kvar i strl 20/21 och synd att h&m inte hade kvar overallerna för 299:-

Men men, man kan ju inte hitta allt jämt!

En liten bild på det som köpts;







Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie-Mamma till Isak

Ha ha jag har ju också en iPhoneskal tävling. :)

Jag kan tävla om du tävlar hos mig. :)

kram

2011-09-28 @ 20:43:20
URL: http://sojkasframtid.com
Postat av: Carolina

Åh, var har du köpt den där dressen med stjärnorna?! :) Ser jättefin ut! :)

2011-09-29 @ 21:00:25
URL: http://bluppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback