ärligt talat ;)


2012-04-18 @ 19:49:43
Jag hann inte mer än att beställa hem lite klänningar igår morse förrän jag igår kväll fick se att Nelly hade fått in flera nya igen...som var jättefinta. Hur tror ni detta gick för velmorsan nr1?

Så får prova de jag får hem nu o sen skicka tillbaka så snabbt jag bara kan så jag kan beställa hem lite nya om igen av de andra passar- vilket jag nu iofs innerligt hoppas =)


Very nice dresses o sååå moi tror jag bestämt- för här ska de va mer färgklickar nu tycker jag ;)
(allt från Nelly såklart)






Kommentarer
Postat av: Sara - mamma till Hugo

Jättefina! Gillade nr 2 och 3 bäst, men det är nog för att nr 1 inte är min färg riktigt. Dock tror jag att alla tre skulle vara jättefina på dig :)

2012-04-20 @ 13:28:37
URL: http://elmeshult.wordpress.com
Postat av: Petra

Så fina

2012-04-24 @ 22:55:47
URL: http://zupermamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback