Botten eller toppen?


2012-04-19 @ 21:38:16
Vet inte hur många gånger man kikat på tv och sett reklamen för aire bra. Har länge funderat på om de verkligen är något att ha? som för en annan som kanske inte har värsta "bomberna"- lyfter den verkligen upp? slipper man verkligen dessa "valkar" ? slipper man att ha band som åker ner titt som tätt?

air bra

 

var iaf en arbetskamrat som sa att hon beställt dessa o att hon nu skulle testa. Ska bli intressant att höra hennes omdöme. Funkar de bra kanske man köper några o har o jobba/träna i?

 









Kommentarer
Postat av: Nina

haha lite roligt. för en av dem som pratar ser ut att ha en riktig bh på sig. stör mig varje gång ja ser den just för att hon verkar ha en. varför använder inte hon en sån om den är så bra.? kika på den å säg om hon till vänster tror ja det va har en bh S

2012-04-19 @ 23:02:32
URL: http://deliciously.se
Postat av: Anonym

Ja dem är bra! :)

Valkarna försvinner och de skaver inte och banden ramlar inte ner. Jag har både de med och utan inbyggda ilägg. Rekomenderar starkt att beställa de med ilägg då de utan var lite väl genomskinliga!

Jag kan inte använda vanlig bh nu efter jag köpt airbra :) eller det är motsvarigheten till airebra du ska köpa. Den med ilägg. Kommer inte ihåg vilken sida som hade vilken. Tv-shop eller tvins!

2012-04-22 @ 13:47:37
URL: http://hannasfotoliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback