Full rulle AB


2012-04-02 @ 20:28:35

Det har verkligen varit fullt upp sedan barnen vaknade imorse.

Efter jobb hämtade jag upp barnen, sedan hämtade vi upp A påjobbet, sedan åkte vi till färgaffären/Ica.

Väl hemma satte jag igång att göra o steka köttbullar, sen blev det lite kvalitdtstid med barnen i nån halvtimma innan det var läggdags för dom. Sen iväg till gymmet för spinning.

Nu efteråt äts det lite- och snart ska jag återigen måla. Men nu är det det sista.

Sen kommer jag att däcks i säng efter en dusch!

Full rulle- men ibland är det kul o ha många bollar i luften.







Kommentarer
Postat av: Petra

Härligt, ibland.

Hoppas denna daen blir ngt lugnare.

Kram

2012-04-03 @ 07:47:28
URL: http://zupermamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback