Godmorgon kära läsare ♥


2012-04-26 @ 08:05:57
Tordag idag- mamman vaknade upp med huvudvärk. Men vad gör detta när helgen snart är på ingång? inte ett skvatt inte om ni frågar mig ;)

Barnen har väl sovit ganska bra inatt. Elliott kom in till oss vid 3-tiden och ville ligga i sängen. Leila vaknade halv 6 o vägrade somna om. Snoriga är de med..men det är väl alla barn nu när det skiftar mellan varmt o kallt?

Idag hoppas jag innerligt att jag fått ett mail från nelly om att min klänning är skickad. Då kanske den hinner komma fram tills imorn iaf om jag har tur. Annars är jag bortom all räddning o måste åka till stan o stressköpa nåt imorn =( istället för att försöka umgås o ha fredagsmys med familjen.

Nåja, snart är det iaf dags att packa in oss i bilen för dagis/jobb återigen. I eftermiddag blir det försök till att baka, sedan träning x2 o sen är jag väl helt död resten av kvällen? ;)

Snart är det helg- och då blir det Stockholm. Ska bli så härligt att få träffa en massa trevliga och goa människor. Nya ansikten som bekanta =)

önskar er alla en fin dag







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback