Kvällen när oturen blev till tur.


2012-04-29 @ 20:16:41
Igår när jag hade anlänt till Stockholm och bloggminglet så undrade jag verkligen om det var min otursdag eller något? Kändes som om oturen förföljde mig under dagen/kvällen mer eller mindre.

När jag kommit dit, och kom in på rummet och precis träffat Nina och Emma och skulle flytta på min öppna resväska- vad hände då om inte att alla mina grejer som låg i åkte ur väskan och rätt ner på golvet!

Sen när vi kom till restaurangen för att äta lunch- då var det nån som hade tappat en sockerbit på golvet som jag snubblade på och höll på att ramla baklänges för.

Sen hade vi det där med håret. Vid 20.00 skulle det vara middag. Hade tid för uppsättning 18.40..vid 18.50 nånstans blev det min tur efter lite förseningar.. hade då inte klätt på mig klänningen ännu eftersom jag trodde jag skulle hinna det mellan håret och sminket som då skulle vara 19.40. Men håret blev inte klart förrän det var dags för sminket. Så där satt jag till klockan var 19.50 och alla andra hade klätt på sig.

Blev att springa upp snabbt till rummet för byte av kläder och skor i världens snyggaste frisyr o smink ..eller ja- trodde jag ja. Väl inne i hissen fick jag inte igång hissen. Massa folk hann o trycka hissen upp och ner.. och där stod jag och följde med hissen upp och ner ett antal gånger innan jag äntligen lyckades få den till våning 6.

Inte nog med detta- när jag stressade som mest där påväg till rummet och satte i nyckelkortet i dörren.. då lyckades jag inte öppna dörren heller. Där stod jag och försökte och förökte hur länge som helst. Tills det kom en pojke o frågade mig om jag behövde hjälp. Han puttade dörren inåt och vips kom jag in...bara sådär! där ser man vad smart jag är jämfört med en pojk.

Hann iaf precis till middagen, väl där när vi satt och njöt av den goda middagen så råkade jag bita mig själv i kinden- inte bara en- utan två gånger!

Nåja..nog om all min otur. För efter allt detta var visst den puts väck försvunnen. För vid prisutdelningen vann jag faktiskt två olika priser...det ni! En del stackare vann inget alls- och jag hade såådan stor tur att vinna TVÅ =) var många som tittade avundsjukt på mig misstänker jag ;)

image descriptionimage description

vann dessa fina smycken från happy bling

image description
sedan vann jag underkläder till hela familjen från Pierre Robert

Vilken tur jag hade- eller hur =) =) Happy happy!






Kommentarer
Postat av: Solan

Grattis till alla vinster. De va galet.



Du va jätte fin. Så du kände inte igen mig haha. Men jag kände igen dig ;)



KRAM

2012-04-29 @ 20:31:18
URL: http://lillboda.webblogg.se/
Postat av: Fnulan

Ååå GRATTIS till vinsten, du var sjukt vacker i alla fall min sköna!

2012-04-29 @ 20:40:08
URL: http://www.bloggfamiljen.se/fnulan
Postat av: Ewa (mamma till 6 döttrar)

Hahahah "vill du ha hjälp" :) Ja tack gode gud för barn ibland ;)

Men du blev galet snygg i håret!! <3



Ja den där hissen... och det där kortet... DE levde sitt eget liv :) Vet inte hur många gånger jag åkte ner för att stå och fånigt le och sen försöka åka upp till rätt våning :)



Kram

2012-04-29 @ 20:52:24
URL: http://tjejmorsan.blogg.se/
Postat av: madelein - mamma till sex, tillgångar; Autism - ADHD

Jag har med bloggat om minglet! Trevligt att ses!

2012-04-29 @ 21:00:42
URL: http://madelein.se
Postat av: Johanna - Tvåbarnsmamman mitt i kaoset

Underbart att träffa dej fin fina Emelie! <3

2012-04-29 @ 23:23:10
URL: http://salkert.se
Postat av: SoffiZ- Oliwer och Towas mamma :)

Grattis till vinsterna, du är SÅ värd dem! Det var superskoj att träffa dig i helgen! Puss gumman!

2012-04-30 @ 15:33:55
URL: http://soffiz.blogg.se/
Postat av: Petra

Så kul att du vann! Grattis! Underkläderna e man allt lite avis på ha ha

2012-05-01 @ 22:24:36
URL: http://zupermamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback