Trasiga strumpbyxor o sovande barn


2012-04-30 @ 22:50:36

Hej på er därute.

Då var vi då hemma efter lite valborgsfirande hos farbror med fru. Det bjöds på massa gott o dricka och hemmagjorda hamburgare med tillbehör till middag. Var verkligen suupergott! Så kul o träffa släkten- en del hade man ju inte träffat på länge.

Så fint elliott lekte med kusin barnen. Leila däremot gick mest runt och gnällde och var uttråkad- för inte fick hon vara med de stora barnen o leka inte! Det var nån som slocknade såfort vi gick hemåt- den äldre varianten var däremot rädd för att somna påväg hem så han satt och pratade och babblade hela vägen istället.

Tack P & S för en trevlig kväll!

Nu tänkte jag ta av mig mina strumpbyxor o lägga mig- den som uppfann strumpbyxan var nog inte så smart iaf när allt kommer kring. För hur mycket får man i te gå och dra i dom? Och hur kul är det att gå och ha ett jättestort hål i strumpbyxorna som blottar hela hälen när man tagit av sig skorna o dom fastnat i skornas dragkedja?

over and out- och godnatt!







Kommentarer
Postat av: Eva

Ett hett tips är att ha först trosor och sen strumpbyxor och sen ett par trosor över. Det hjälper till att hålla upp :)

2012-05-01 @ 08:52:54
Postat av: ☆ Fru Eriksson

Hoppas du sussat gott...

Ha en skön 1-a Maj/Kram från mig!

2012-05-01 @ 13:42:13
URL: http://frunsblogg.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback