vad svårt det är!


2012-04-18 @ 08:15:06
Har sagt det förut och säger det igen- vad svårt det är det här med o klä barnen "rätt".

För några dagar sedan blev det bra med fleece och skaljacka över... Men sen igår tror jag minsann att vi gick igenom alla årstider på en o samma dag. Med sol, snö, lite regn, sol och ännu mer snö! Shit pommesfrites! Det var tur att jag tog på barnen deras vinterjackor!

Idag är en sån där dag när man inte riktigt vet hur vädret ska bli- att lita på prognoserna verkar inte så lämpligt heller ju! Men det får väl bli vinterjackor på. Det är ju inte mer en ett par grader ute- dessutom är jackorna inte så tjocka ändå! Sen får väl fröknarna ta på dom fodrade regnkläder/tunnare regnkläder/överdragsbyxor!

Men sen stod det att det skulle bli mellan 7-10 grader idag oxå.. men som sagt..kom ju snö igår trots att de inte stod nåt om de..så litar på det gör jag inte!

mitt i allt detta velande så vill jag iaf passa på att önska er alla en fin dag

Snart bär det av mot arbete här






Kommentarer
Postat av: Maria

Nä det är verkligen inte lätt att klä barnen "rätt" just nu!!

Önskar dig också en fin dag.



kram kram

2012-04-18 @ 11:04:39
URL: http://sagafia.se
Postat av: Petra

Ja varenda morgon e de samma visa just nu. Drygt

2012-04-18 @ 20:39:42
URL: http://zupermamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback