Även en prinsessa behöver lite nytt


2012-08-30 @ 11:07:00
Igår när jag hämtade lillan på dagis var hennes ljusa tygskor allt annat än ljusa, de var bruna av hopp i vattenpölar och lek i sand. Och ja, det är ju smällar man får ta när man är trög och tar på henne såna skor. För igår var det verkligen så varmt så hon hade dött om hon hade fått ha på sig gummistövlar ju!
 
Vart ju så glad för ett tag sen när jag rensade i Elliotts garderob och hittade ett par gamla converseliknande skor i storlke 23 som passade henne perfekt eftersom Leila vuxit ur alla sina skor. Men nu igår insåg jag att det räcker ju faktiskt inte med ett par- ja menar vad ska hon ha på sig medan jag tvättar de andra skorna? Så A tog med sig Leila till den lokala skoaffären och hem kom dom med dessa fina.
 
Bagheera Runner Jr Rosa
bild lånad härifrån
 
Hon var så himla glad och stolt över sina nya skor och skulle envist bära kassen själv minsann och i kassen hade hon även lagt sin nalle och tutte. 250:- för dessa skor tyckte jag var ett vettigt pris med tanke på hur fort vita skor slits.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback