Lever gör jag allt ;)


2012-08-14 @ 19:51:39

Varit lite dött här i helgen. Men det har varit fullt upp för oss ;)

I fredags var vi iväg till Linköping och hämtade våra pass. Efteråt blev det en tur till gamla Linköping-valla för att kika på djuren. Vi hann dock bara titta en liten stund innan himlen fullkomligt öppnade sig. Barnen tyckte det var kul det lilla de hann och se så vi får åka dit fler gånger ;)

I lördags var A iväg på match och jag o barnen busade o donade hemma. På kvällen blev det kräftskiva och alldeles för mkt alkohol ;)

Idag har vi dessutom varit iväg igen. Åkte nämligen en tur till Motala. Först fick banen äta Mc Donalds mat och sedan åkte vi o busade på Bill och Bulls lekland. Superkul!

Nu är A iväg och tränar fotboll och jag ligger i soffan och väntar på att hart of Dixie ska börja! Är nöjd över ännu en dag utan onyttigheter! I morse blev det en tur på löpbandet- lyckades inte slå 4,5 km på 30 min idag heller. Men var sak har sin tid antar jag ;) sedan har jag klippt gräset här hemma idag med- visst är jag duktig... Hahaha!

önskar er en trevlig kväll o hoppas ni haft en bra dag!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback