Sjuukt


2012-08-22 @ 07:04:00

Jag är verkligen grymt trött idag. Natten till igår kom elliott in till oss och hade problem med att somna om, och när han väl sov så var han överallt (typ inborrad i min rygg, på min mage..)

Inatt var lilltösen vaken och vägrade sova i sin egna säng. Efter några timmars bökande kom hon till ro- men då var det snart dags för mig att gå upp ju ;)

Var ingen vidare hit att träna imorse kan jag säga. Träningsvärk i lår o lite i rumpa och grymt trött, vågade bara köra crosstrainern och det blev inte bästa resultat ever där direkt! Nåja, det är iaf avklarat för idag. I eftermiddag ska jag ju ut på lite äventyr- ensam.. Wiiehoo! Fast det är ett sånt där panik måste köpa äventyr dock!

nu väntar dusch- ha en fin förmiddag!







Kommentarer
Postat av: ☆ Fru Eriksson

Oooo...Ha en underbar Eftermiddag tjejjan :)
/Kram

2012-08-22 @ 08:51:34
URL: http://frunsblogg.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback