Uscha buscha, en påse spya!


2012-08-26 @ 19:04:02

Inte nog med att man är lite halvseg trött och dagen efter kryssningen. Nu sitter man och mår mest illa hela tiden- och det är inte mitt fel.

Rätt va det var så började pojkspolingen som satt bakom mig att kräkas, i kopiösa mängder. Fy fan vad det stank- var så jag själv höll på att spy av stanken. Och vad gör han då, så omtänksam som han är när han stiger av bussen? Jo, lämnar kvar spypåsen på bussen. Fick med andra ord sitta och sniffa spys en bra stund innan jag sade till chauffören när det var dataför bensträckare!

Hur fan är dagens ungdomar egentligen? Visar ingen hänsyn för sina medmänniskor, lata oxå!







Kommentarer
Postat av: ♥ ♥ MelissasPrinsar ♥ ♥ Tävling Pågår

nemen fy va jobbigt! hoppas du är hemma snart :)

2012-08-26 @ 19:32:25
URL: http://melissasprinsar.com
Postat av: Petra

Usch & fy! Va hemskt!!
Hur tänker man då kan man ju undra.


Åhh hade du kul?
kram

Svar: ja fy så kul det var...känns som det bara blir roligare för varje gång ju! Somnade inte förrän 5 på morgonen, det säger väl allt ;)
allt bra med er?
kramis
Emelie

2012-08-26 @ 21:16:25
URL: http://zupermamman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback