Allt gånger 3.


2012-12-11 @ 17:57:12

Imorse när jag vaknade upp gjorde det mer ont i halsen än innan. Och när Elliott vaknat så hörde man hur tjock han var i halsen. Ringde till Vc och bokade tid för halsprov för oss alla 3. Sköterskan tyckte inte att varken Elliott eller Leila var så svullna. Men när hon kikade mig i halsen och såg beläggningarna på mandlarna så sa hon direkt att det med största sannolikhet var halsfluss.

en stund efter vi kommit hem ringde jag ber för att få provresultaten. halsfluss ALLA 3!
Så himla kul då! Barnen är iaf förhållandevis pigga. Är mest jag som är hängig. Ska bli så skönt när A kommer hem igen sent imorn kväll- då får han ta över här hemma!

Nu har vi tagit våra första doser av penicillinet- så nu får vi hoppas att vi piggnar till snabbt!

Så nu vet ni varför det inte blir mkt bloggande här- har varken tid, lust eller ork just nu! Hoppas allt är bra med er!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback