Amazing eller vad?


2012-12-21 @ 20:43:37

Då var det fredag igen, och denna fredagen känns allt lite Amazing. Långledigt i 11 hela dagar och vi verkar ha överlevt och klarat oss undan allt som heter katastrof och undergång idag ;)

Idag har jag allt varit lite effektiv- slutade tidigt idag och åkte hem och slog in julklappar och städade. Sedan blev det att åka till Ica och handla. Så nu pustar jag allt ut lite såhär några dagar innan jul- kylskåpet är fyllt, imorn görs köttbullarna. Sen ska jag bara njuta :)

Julen kommer spenderas hemma hos mina föräldrar med mina syskon och deras familj, morbror och hans sambo, sedan kommer A's föräldrar att vara med och fira julen där oxå. Kommer bli sååå mysigt :)

Hur kommer du fira jul?







Kommentarer
Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv: roligt att du är med i julkalendern, hoppas allt är bra! :)

2012-12-22 @ 12:44:54
URL: http://beattriicee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback