Han är hemma :)


2012-12-06 @ 07:00:08

Inatt vid halv ett hade jag fått ett sms om att A landat på svensk mark. Skönt! Leila var vaken mellan halv 4-halv 6 och när jag precis somnat om så hörde jsg att det smällde i ytterdörren. Blev livrädd och tänkte att det var inbrott eftersom A skulle ta in på hotell och övernatta i Stockholm.

När jag kollade fick jag till min förvåning se att det inte var inbrott och inte tomten som tagit fel datum- det var ju A. Det fanns inte ett enda hotellrum ledigt var fullbokat- så han fick åka hem istället!

Nu ligger han och sover i sängen- frågan är bara hur länge han får det- Leila är febrig så vi är hemma idag!

Skönt att va två igen fram till söndag kväll :)

Ha en fin dag!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback