julafton 2012.


2012-12-30 @ 15:16:04
Denna julen spenderade vi hemma hos mina föräldrar tillsammans med mina föräldrar, systrar, ena systerns lilla familj, min morbror och samb samt även Andreas föräldrar. Det var verkligen supertrevligt! Barnen var så förväntansfulla och gick bara runt och undrade när tomten skulle komma. Och dessa klappar som låg under granen ville de ju bara öppna på direkten helt ;)
 
När tomten väl kom på senare delen av eftermiddagen så blev barnen superglada och alla kramade tomten förutom Leila. Leila vart allt lite feg och blyg när han kom. Sedan när tomten gått så hjälptes alla de små barnen åt att dela ut resten av julklapparna som låg under granen.
 
Barnen fick så mkt fina julklappar som vanligt =) Elliott fick bland annat en mysdress, sängkläder, pyjamasar, målarbok, lego, en stor bakugan, en spindelmannen bil, spindelmannen pusselbok och mkt mer fint därtill.

Leila fick bland annat flera fina tunikor, en målarbok, en katt som går runt och låter, badlakan, sängkläder, pyjamasar, kastruller till sin spis, min lilla ponny hästar, prinsessacessoarer, tofsar, klänning, bondgårdsdjur, strumpor, Dora utforskaren film, paraply.
 
 
 






Kommentarer
Postat av: Oiidesign

:)

2013-01-08 @ 15:27:08
URL: http://www.oiidesign.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback