Luciadagen


2012-12-13 @ 12:09:56

Tänk att det är dags att fira lucia nu igen. En riktigt mysig dag är det om ni frågar mig. Fast i år får barnen inte vara med och fira på dagis ju. Hade ju tänkt ta på dom deras tomte outfiter och allt- men nu får de ha på sig dom hemma istället!

Nu på förmiddagen var jag uppe på vinden och hämtade julgranen samt pyntet till den. Elliott har varit igång och pratat om att han vill ta fram granen några dagar nu- vi idag fick den komma ner. Och vi har pyntat den och gjort den fin dessutom. Efter allt detta bakade jag några chokladbollar till dom så de fick lite fika (ekar ju typ om kylskåpen och skåpen här hemma nu)

Just nu sover Leila- så vi sitter här och myser framför Sune en stund. Om ett tag kommer A hem med lunch och äter den med oss :)

Hoppas du mår bra!







Kommentarer
Postat av: beciell

Vill du väldigt enkelt göra en tjej glad så här inpå julen? :) BARA tryck på denna länken, så har du röstat på mitt bidrag (The world of beciell) ALLT du behöver göra är att trycka, sen är det klart, tack så mycket http://cdon.bloggportalen.se/vote?option=22 GOD JUL! (det är en tävling med CDON.com)

2012-12-13 @ 15:54:10
URL: http://cdon.bloggportalen.se/vote?option=

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback