Segare än knäck och doktor


2012-12-19 @ 20:59:38

Fy, skäms nästan att erkänna det; men jag tänker faktiskt sova om några sekunder. Är så trött och seg; segare än knäck. Det har sannerligen varit ett par jobbigs veckor nu och det tar ut sin rätt i kroppen! Ska bli skönt och vila upp mig tillsammans med min egna lilla familj i hela 11 dagar (och med andra nära och kära såklart)- blir såklart lite roligheter oxå- inte bara vila ;)

Avslutar med en bild på en liten doktor som skulle undersöka oss när vi var sjuka! nu ropar John Blund- bäst jag hälsar på honom Godnatt fina







Kommentarer
Postat av: Mohammedi's | Art, model & designer

STORT GRATTIS, DU VANN PÅ MIN BLOGG, PRODUKTER FRÅN MARIA NILA. Har kontaktat dig nu, svara så snabbt som möjligt! :)

2012-12-21 @ 15:47:48
URL: http://mohammedis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback