Vart reser ni?


2012-12-30 @ 08:32:49

Godmorgon fina Sitter här i soffan och myser med mina små busungar framför Bolibompa och är sjukt trött på vädret utanför. Gillar inte alls att det blåser, att mkt av snön försvunnit, att det regnat och hatar faktiskt att det är flera plusgrader ute. Det är ju vinter och fortfarande december. Kunde det inte fått varit ett par minus så snön finge ligga kvar ett tag till? Nä, nu ska jag sluta vara bitter ;)

Satt och kikade lite på resor och drömde mig bort totalt igårkväll. Skulle mer än gärna tänka mig att resa utomlands i höst (om man nu har jobb vill säga). Men frågan är vart det skulle bära av i så fall? Ska vara barnvänligt hotell (gärna all inclusive), vettigt pris på resan och sedan inte alldeles för långt att flyga med tanke på att våra barn har myror i brallan konstant ;)

Ska ni resa någonstans nästa år? Har du något bra tips att ge på land/hotell?

Ha en fin morgon







Kommentarer
Postat av: EN MÖLNBOBOS LIV - TRE BLIR FYRA

Min pappa fyller 60år i juni och mamma har bokat resa till gamla hederliga Side eftersom hon blev så förtjust i det efter vårt besök där i september. Så vi hakar på dit .... har tappat räkningen på hur många gånger vi varit där nu.

Nu testar vi dock Fritidsresor och ett helt nytt hotell...

2012-12-30 @ 09:29:12
URL: http://www.annakarlsson.se/blogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback