Det här med o VABA


2012-02-16 @ 19:16:28
Det märks verkligen att det var en evighet sedan jag jobbade sist och fick VABA.

Skulle ju börjat jobba igår- men båda barnen var sjuka. Glömde dock att gå ut på nätet och anmäla att barnen var sjuka..så skulle göra det idag. MEN mitt bank id är kvar på min gamla dator- och den har jag lånat ut. Har fixat så den kommer hit sen så jag kan föra över BANK id-t till denna datorn. Men gud så klantigt av mig!

Vet inte om jag förlorat en dag nu dessutom med eftersom jag glömde fylla i igår/ o inte kunde heller för den delen.

klantig morsa va?






Kommentarer
Postat av: Hanna - En sån där mammabloggare ♥

visst är det bökigt när kidsen blir sjuka!! suck va jobbiga försäkringskassan kan vara... =( men det finns en ruta man kan fylla i om varför man anmäler sent. jag brukar skriva "har haft fullt upp med sjuk son" eller nått liknande. ^^ så det ordnar sig nog!



lycka till!

kram kram

2012-02-16 @ 19:24:36
URL: http://hannaofsweden.se
Postat av: Emma - mamma till Meja och Alvin

Nej du har inte förlorat den dagen, det går att göra i efterskott :)

2012-02-16 @ 19:27:26
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: Sara - mamma till Hugo

Jag har också missat att anmäla på rätt dag några gånger, men det brukar aldrig vara några problem. Man får ju bara förklara varför man inte anmält första dagen, så jag hoppas det löser sig!

Kram

2012-02-17 @ 08:02:24
URL: http://elmeshult.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback