Jag har blivit utmanad (x2)


2012-02-22 @ 20:34:20
Men oj vad glad jag blev när jag kikade in hos både Louise och Johanna och såg att de båda gett mig denna utmaning. Tack så mkt rara ni ♥

Vad gjorde du för tio år sedan? För tio år sedan var jag 18 år och hade bara haft mitt körkort i 10 dagar. Gick sista året på Sahällsprogrammet med inriktning på Ekonomi i Mjölby.

 

Vad gjorde du för ett år sedan? För ett år sedan satt jag och snusade Leilabebis, klagade på Elliott som bara skulle gläppa i kylskåpet konstand ;)

 

Fem snacks du gillar? GODIS- speciellt marabous mjölkchoklad, röda ferarribilar, cola ferarribilar, wienergums, plopp.

 

Fem sånger du kan hela texten till? Ojojoj-vad ska vi välja för några då då?? nu fick jag hjärnsläpp bara för det. Kan många utantill men kommer inte på en enda nu bara för det ;) Hade dock en period när jag var yngre där Arvingarna var mina idoler- så kan typ alla deras låtar... och sen en period där jag gillade Backstreet boys..så kan nog fortfarande en hel del av deras låtar oxå..haha! Vad mkt skit man lyssnade på förr.

 

Fem saker du skulle göra om du var mångmiljonär? Se till så vi inte hade ett enda lån på huset- resa massor med familjen och dela med mig till de nära och kära såklart.

 

Fem dåliga vanor? Biter på naglarna när jag är nervös, blir väldigt lätt sockerberoende, slänger gärna kläderna på golvet på kvällen när jag går och lägger mig, svär nog lite för mkt ibland, har svårt för att ställa tillbaka diskborsten i hållaren.

 

Fem saker du gillar att göra? umgås med min familj, träna, baka, sy, dansa (vid utgång)

 

Fem saker du aldrig skulle klä dig i eller köpa? klänning som slutar vid rumpan, genomskinliga kläder utan något under, korta topar som gör att man visar magen, leggins, jeanskjol.

Fem favoritleksaker? tvn,Iphonen, datorn, bilen, hushållsassistenten,

 

fem personer jag vill ska göra denna utmaning: Sandra, Ann-Sofie, Fru Eriksson, Sara, Emma

en stor kram till alla mina kära läsare- finns ju måånga fler jag följer/som följer mig... anta utmaningen om ni vill ni andra oxå.








Kommentarer
Postat av: Petra

Ja visst är det helt otroligt! Har man sen hela de tunga artilleriet med sig så händer inget! Hmmm

kram

2012-02-22 @ 20:51:37
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Postat av: Förvirrade Morsan

sv; får hoppas på att kunna se det då ^_^* jodå, det är helt okej! vi är på väg tillbaka efter massa sjukdomar =) Allt bra med dig/er? Kramar

2012-02-22 @ 21:16:51
URL: http://nextpage.blogg.se/
Postat av: Viktkamp

roligt att läsa =)

2012-02-22 @ 21:35:21
URL: http://viktkamp.webblogg.se/
Postat av: Fnulan

Vad roligt att få läsa om dig!

2012-02-22 @ 23:23:02
URL: http://fnulan.se
Postat av: ♥ Sojkas framtid ♥

Härligt! :)



Tack för utmaningen! :)



Krams!

2012-03-09 @ 11:23:06
URL: http://www.sojkasframtid.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback