Och vinnarna är...


2012-02-02 @ 20:40:03
Tro inte att jag glömt bort er som varit med i rimtävlingen inte. Fick mail under dagens gång från lilla spöket laban shop angående vilka som är vinnarna =) Skoj att det var exakt dom jag tyckte med ju!


Vinnaren av 1 st långa farbrorn docka är:
"Anna har en konstig vän
Han är lång som bara den!
Men den här är ganska liten
och blir nog sist ändå rätt sliten...
Men minnen kan han locka fram
även om han täcks med damm.
Jag vill ha en egen vän
som är lång som bara den!
"

Grattis förvirrade morsan =) du kommer få ett mail


Vinnaren av pusslet med spöket laban och vänner är
"Detta fina pussel vill jag till min syster vinna
så att hon alla små labanbitar kan finna.
Hon behöver öva upp finmotoriken
och få in den rätta tekniken. 
En söt tjej med stort handikapp
skulle få pusslet som sen klapp."


Grattis Linda J- du kommer att få ett mail.

Vinnaren av sagoboken "laban tältar" är
"Mormor, du kan väl vinna denna bok,
när du läser den blir du kanske riktigt klok. 
Då vill du med mig i ett tält sova, 
det måste du mig lova.
Man får med en figur,
så se nu till att ha lite tur.
Så du kan vinna detta till mig,
för självklart får jag vinsten utav dig."


Grattis Liselotte- du kommer få ett mail


Ett stort tack till alla deltagande samt lilla spöket laban shop som sponsrat tävligen =)







Kommentarer
Postat av: liselotte

Tusen Tack!

2012-02-02 @ 21:15:44
URL: http://liselottess.blogspot.com
Postat av: Förvirrade Morsan

Tack så jättemycket! =)

2012-02-02 @ 22:39:38
URL: http://nextpage.blogg.se/
Postat av: Sojkas framtid - Ann-Sofie mamma till Isak

Grattis till vinnarna! :)

2012-02-03 @ 19:02:00
URL: http://www.finest.se/sojkasframtid

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback