Onsdag morgon.


2012-02-08 @ 08:39:18
Usch så värdelöst det är med röriga nätter- man känner sig helt virrig på morgonen sen ju! Känns som man aldrig ska vakna riktigt ordentligt!

Nu har vi iaf ätit frukost- och det känns som det kanske kan bli människa av denna mamman oxå ;) Elliott sitter fortfarande kvar och äter. Tar ju sin lilla tid för honom- han ska prata o babbla och greja. Leila hon springer runt nakenfis här och vägrar att klä på sig. Hon springer iväg i snabb fart såfort jag närmar mig med linnebodyn..min lilla tokfia <3

Idag blir det en lång dag om lillan somnar på dagis kanske ända till 14 beroende på när hon vaknar i så fall.

Det märks verkligen att det är ändringar på gång, för så mysig och gosig Elliott är på eftermiddagen nu. Vi kan sitta i soffan o bara mysa hur länge som helst känns det som. Det gillar mamman...såna stunder måste vi ha sedan när mamman längtat halft ihjäl sig under en arbetsdag ju!

Kommer bli ganska bra tider att jobba ändå- kommer att jobba ca 0850-1536. Så barnen går mellan ca 0830-1545. Sen får vi se hur det går- om jag kan öka i tid nåt mer till hösten kanske. Det blir nog bra det här!

Idag blir det lugnt på träningsfronten, PT- Karin har sagt att jag inte ska köra nån styrka eller kontition inför morgondagen då jag ska göra massa tester. Är skitnervös över vad det är för tester..tänk om jag misslyckas helt? Får bli lite vardagsmotion i form av promenad sen i eftermiddag istället!

Nu ska jag se om jag kan få elliott att hålla tyst en liten stund genom att stoppa in en bit macka i hans mun ;)
O sen ska jag tvinga på Leila hennes kläder. Snäll mamma va?

Godmorgon kära läsare.






Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej!

Tänkte bara höra med dig som har numera två barn på förskola.

Har du något tips på vad man kan behöva i klädväg osv?



Blev nämligen erbjuden plats till vår son igår som vi tackat ja till och det är redan nästa vecka.

2012-02-08 @ 09:56:36
Postat av: Nina

gud ja vet va du menar med hemska nätter. man är verkligen virrig.. så jobbigt! =(

2012-02-08 @ 11:11:40
URL: http://deliciously.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback