Trött- Tröttare- Tröttast


2012-02-19 @ 21:52:04
Nu är det en trött mamma som snart kryper ner i sängen o fortsätter småkika lite på BB där- Har kikat runt efter bra träningstights att ha o träna i, efter ett par träningsskor till vettigt pris och jag känner mig bara snurrig i huvudet. För det är en djungel ju. Hur vet man vilket man ska välja?

Ikväll har jag hunnit göra matlåda för två dagar framöver. Blev kycklingryta. Med fullkornsbulgur till mig- och pasta penne till Andreas. Det blir nog mums det. Undrar om man får avnjuta den första matlådan hemma imorn månntro?

För övrigt så känner jag mig inte helt okej..har ont i halsen. Men det är väl inte så lustigt egentligen. Så imorn får jag satsa på en promenad och några läggare coreövningar bara. För magen den måste tränas..

Måste ringa och boka en klipptid med. Nu har det gått över ett år sedan jag klippte mig sist IGEN! förstår inte hurdan jag är?
Vore trevligt om man fick en tid denna veckan så man kunde va lite fin i håret till helgen i Göteborg =)


Godnatt kära läsare- hoppas ni får sova gott sen ♥






Kommentarer
Postat av: Sara - mamma till Hugo

Jag är precis likadan, det går alldeles för långt mellan mina klippningar även om det faktiskt har blivit bättre.

2012-02-20 @ 17:38:48
URL: http://elmeshult.wordpress.com
Postat av: johanna med tyra o otto

Ja det där med träningstights är inte lätt men jag har ett par adidas, två på par nike och ett par från ullared och de som jag tycker är absolut bäst är de i adidas och ett av de i nike. Ullareds gick i sönder direkt. Men jag vet att H&M och Åhlens har ganska prisvärda:)

Jag är också på jakt efter nya skor, men det är så DYRT.

Ja det är klart vi ska peppa varandra men dagen idag har inte gått strålande, har nu köpt en bok där jag ska förebereda dagen innan vad jag ska äta dagen efter. Dessutom är jag med i en utmaning som jag hoppas kunna fullfölja. Vill verkligen komma tillbaka till den motivationen jag hade innan.



Hoppas dina barn blir friska snart<3

kram

2012-02-20 @ 19:15:45
URL: http://tvamanaderkvar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback