Vad det stämmer bra.


2012-02-13 @ 11:30:00
Läste häromdagen att februari är årets sjukaste månad. Månaden då flest är sjuka och det tas ut flest VAB dagar.

Och detta har visst varit så i många år. Undrar varför egentligen??

Man kan ju iaf säga att det lär bli så i år också. Tycker man varje dag ser någon status på facebook om nån/några som är sjuka och nu är ju Leila sjuk också.  Minns även när Elliott började dagis att han var sjuk väldigt mkt i början- och det var ju just i februari han började dagis. Tycker man inte gjorde annat än att VAB:a första månaderna.

Hur har ni det hemma hos er? har ni klarat er från sjukdomarna än så länge denna februarimånad?






Kommentarer
Postat av: Sara - mamma till Hugo

Vet inte om jag vågar skriva nåt egentligen, men än så länge har Hugo varit frisk och jag hinner inte med någon sjuka nu de närmsta 2 veckorna så det är bara att hålla tummarna. Han var ju hemma en del i januari, så det är bara att hoppas att han har haft sitt.

2012-02-13 @ 12:46:11
URL: http://elmeshult.wordpress.com
Postat av: ♥ Sojkas framtid ♥

Jag vet liksom inte mycket om det men jag tror det räcker med bara domän för dig men jag vill ha webbhotell så jag kan lägga till egen design osv. Jag har liksom min blogg genom binero.se och jag har backup om något händer med bloggen. :)



Men ska du ha kvar din blogg som vanligt och bara vill ha ett domän namn som synd så blir det också billigare. :)



kram

2012-02-13 @ 14:50:06
URL: http://www.sojkasframtid.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback