Ett evigt pusslande


2012-01-16 @ 11:51:56

Det här med maten känns som ett evigt pusslande. Har denna veckan fått så många goda receptförslag... Men finns det man ska ha i maten hemma i butiken?nää alltid är det nåt som fattas.

Istället blir det att tänka om helt. Ingen färsk hel kyckling fanns, o dinkelfrön till det där mumsiga brödet fanns inte heller=/ jaja- får trolla ihop nåt snarlikt!

O att handla när elliott är med. Det går inte längre. Orkar inte springa runt o jaga honom i hela butiken. Ungen lyssnar ju inte för fem öre!!! Gaaah!

Tur att vi inte behöver handla på ett par dagar nu.

Ja vet.. Negativa o sura Emelie







Kommentarer
Postat av: Louise&Isabella + bebis i magen- BF 24 januari

Isabella är heller inte så rolig att handla med nu för tiden. Så numera handlar jag alltid efter klockan ett när minihuset på MAXI i kristianstad har öppet så får hon vara där och leka medans jag handlar- superbekvämt! Men jag kan tänka mig att du hade fått köra långt och handla om du skulle komma åt ett varuhus med barnpassning? Hoppas lilltjejen kryar på sig snart!!

2012-01-16 @ 15:07:39
URL: http://bebbekarlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback