Fy vad jobbigt.


2012-01-30 @ 09:40:06
Skulle logga in på mitt google konto förut (eftersom vissa blogspot bloggar inte godkänner att vem som helst kommenterar så kan man ju alltid använda googlekontot).

Men det gick inte att logga in hur många gånger jag än försökte och till slut stod det att mitt konto hade inaktiverats och att det var för sent för att återställa det.

Det stod även att jag måste ha överträdit någon av alla deras sekretesser för att fått kontot avslutat. Men jag har itne gjort nånting! Det enda jag använt kontot till är att loggat in för att kommentera och jag har bara gett snälla kommentarer, och sen har jag bara använt mitt analytics konto. Inga konstigheter med andra ord!

så har försökt att skapa nytt konto- med samma e-mailadress. Men då står det att det redan finns ett konto med den mailadressen hos dom. Men så ska det väl inte stå om mitt konto redan innan blivit inaktiverat?

blir inte riktigt klok på denna röran.

BLLLLLLLLÄÄÄÄÄÄÄ

nån som varit med om liknande`?






Kommentarer
Postat av: ☆ Fru Eriksson

Nääää...Va jobbigt :(

Hoppas det ordnar sig/Kram

2012-01-30 @ 11:47:49
URL: http://frunsblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback